تفریحات ساحلی منطقه ساحلی بلک انتالیا
نوشته شده توسط : enitour

مدرسه بین المللی گلف و تنیس بلک موجب شده تا در دنیا ساحل بلک به ساحل گلف بازها شناخته شود. این منطقه علاوه بر گردشگران تور آنتالیا، گلف بازهای اروپایی را نیز به خود جلب می کند. 10 زمین گلف در سرتاسر منطقه با استانداردهای جهانی ساخته شده که به همراه 50 زمین فوتبال و 200 زمین تنیس، همیشه مملو از گردشگران علاقه مند است.

هتل های لاکچری

پاراگلایدر و چتر بازی در دریا، هیجانی است که به همراه همه اعضا خانواده درساحل 16 کیلومتری بلک می توانید تجربه می کنید. پرواز بر فراز دریای نیلگون، آرامشی وصف ناپذیر به همراه دارد.
تور رافتینگ آنتالیا و قایق سواری بر روی رودخانه خروشان کاپروسی در بخش های جنگلی بلک تجربه ای به یاد ماندنی است که در طول مسیر حیوانات اهلی و وحشی را نیز می توانید ببینید.

نتیجه تصویری برای بلک انتالیا

آب های شفابخش، حمام های ترکی و اسپا در هتل های 5 ستاره منتظر گردشگران تور تابستان آنتالیا است. بازدید کنندگان تور آنتالیا برای رزروهتل می توانند از بین 47 هتل لوکس و مجلل بلک، بهترین ها را با دید عالی به ساحل و جنگل انتخاب کنند.
در سرتاسر شهر ساحلی بلک ایستگاه هایی برای اتوموبیل و دوچرخه وجود دارد که گردشگران تور آنتالیا با کرایه می توانند در طول ساحل و اطراف شهر ساحلی بلک برای دیدن اماکن دیدنی از آن استفاده کنند.

 تور ارمنستان به دلیل نزدیکی و هم مرزی با کشور ایران ازجمله تورهای محبوب گردشگران ایرانی می‌باشد. قیمت تور ارمنستان به دو شکل زمینی و هوایی انجام می‌شود و تور زمینی ارمنستان نیز به دلیل عبور از جاده‌های بسیار سرسبز و خوش‌منظره مورد توجه می‌باشد. قیمت تور ارمنستان در لیست زیر می‌توانید آژانس‌های ارائه‌ دهنده تور ارمنستان را مشاهده نمایید.




:: برچسب‌ها: Belek Antalya , اماکن دیدنی و گردشگری انتالیا , انتالیا , پاراگلایدر , تفریحات ساحلی , تفریحات ساحلی و هتل های لاکچری , تور انتالیا , تور رافتینگ آنتالیا , تور گردشگی انتالیا , جاذبه های تفریحی انتالیا , جاذبه های توریستی انتالیا , جاذبه های دیدنی انتالیا , جاذبه های گردشگری انتالیا , درباره انتالیا , دیدنی های انتالیا , سفر به انتالیا , شهر ساحلی بلک , گردشگری انتالیا , گردشگری در انتالیا , مراکز دیدنی و گردشگری انتالیا , مقاصد گردشگری انتالیا , مکانهای گردشگری انتالیا , مناطق تفریحی انتالیا , مناطق توریستی انتالیا , مناطق گردشگری انتالیا , هتل های لاکچری ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: